First of All

First of All

Mar 19, 2010

aku taw ..

tidak punya erti apa2 sekiranya aku terus menyayangi mu ..
aku telah lakukan yg terbaik ..
malangnya ,kau xpernah hargai semua itu .
ketika kau susah,baru kau sedar bhwa aku wujud .
ketika kau senang ,kewujudan ku xpernah kau sedari .
aku menyesal menyayangi org yg xtahu nk hargai prasaan ini .
SANGAT2 MENYESAL .
apa salah aku ??
apa dosa aku ??
apa kah kau mmg jenis yg xreti nk hargai prasaan org len ??
KEJAM itu milikmu .
sesungguhnya ,aku xkn pernah maafkn org seperti kau .
sememangnya ,sifat mu itu amat aku BENCI .
jangan hairanlah sekiranya aku xmelayan kau seperti biasa .
aku telah berusaha sedaya upaya untuk membuat dirimu bahagia .
namun ,nasib aku tetap malang kerna kau xpernah hargai ...
aku letihh
sangat2 LETIH dgn sikapmu .
AKU XKAN PERNAH MEMAAFKAN KAMU WAHAI MANUSIA .
hati aku TERGURIS GARA-GARA KAMU .
xkn ada ubat yg bisa mengubati luka di hati ku ...
AKU AMAT MENYESAL KERANA TERLALU SAYANGKAN KAMU .

No comments: