First of All

First of All

Jun 11, 2010

my new life :)

dri SK SERI INDRA ke SMK DATO' SHEIKH AHMAD ,
dri SMK DATO' SHEIKH AHMAD ke SMK DERMA
Kini,perjalanan hidupku akn aku teruskn di MRSM BALING ,KEDAH ,DARUL AMAN.Aku terpaksa meninggalkan kehidupanku di PERLIS .Ini termasuk ,family,kwn-kwn,cikgu-cikgu dan byk lgi.Bakal menempuhi rutin sbgai pelajar yg tinggal di asrama.Mampukah aku hidup tanpa INSANINSAN YANG TERSAYANG di sisi ?Wahai kwnkwnku ,doakan aku agar dpat aku blajar dgn tenang & menjadi insan yg cemerlang di dunia juga di akhirat kelak .Marilah kita berdoa agar perpisahan kita ini akan dirahmati oleh YANG MAHA ESA.Inilah yang dikatakan takdir.Kita tidak mampu untuk melawan takdir yang telah ditentukan.Maafkan aku sekiranya sikapku selama ini telah mengguris prasaanmu,terima kasih untuk semua perkara yg tlah kmu lakukan untuk aku .Aku pasti bahawa suatu masa,kita pasti akn berkumpul lagi dan tertawa riang dgn kejayaan-kejayaan yg bakal kita miliki.JANGAN LUPAKAN DETIKDETIK INDAH KITA BERSAMA.Aku akan sentiasa MENYAYANGI & MENGHARGAI rakanrakan .TIDAK AKAN DAPAT AKU UNTUK MENCARI PENGGANTI BAGI SETIAP DARIPADA KAMU .<3

No comments: