First of All

First of All

Dec 10, 2010

Momento Bersama DIA

Aku gelarkan dia sbg JJ.Takut nanti ada yang kenal DIA kalau aku letak nama dia betulbetul .Sekarang dia Form 3 .Aku kenal dia sebab aku kenal kakak dia .Dia ok tapi agak pendek .Secara jujur ,dulu aku SUKA dia.Dia tahu itu .Momento ini berlaku lebih kurang 3tahun dulu (2007 ) .Banyak detikdetik aku bersama dia dalam jangka masa yang amat singkat .Skrg aku mungkin sudah melupakan dia .Antaranya ,pada malam sebelum majlis perkhawinan anak jiran aku ,aku & kawankawan (kanakkanak) bermain aci chop kat depan rumah ,bawah kanopi .Tetiba ,dia datang & nak join .Seorang kawan aku suka sama dia .Kawan aku ni try nk approach JJ .Tapi JJ tak layan .Momento seterusnya ialah pada keesokan harinya (hari majlis perkhahwinan) ,tengah hari ,JJ datang tepi aku & cubit paha aku (kanakkanak) .Aku pon apa lagi balas la balik .Alihalih ,aku tak sedar yang ada 2 orang perempuan sedang memerhatikan kami .Salah seorang daripada mereka berkata "acece ,ada orang jeles ni " ...lalu seorang lagi pulak terdiam sambil memerhatikan JJ yang sedang mengelak daripada terkena cubitan aku .Sebenarnya ,sekarang aku dengan JJ macam tak pernah kenal .Itulah realitinya .Entah ,tibatiba saja aku teringat nak tulis pasal dia .hehehe oklah ... layan !

No comments: