First of All

First of All

Apr 29, 2011

BOSAN DENGAN MANUSIA BERGELAR KAWAN

aku sudah bosan dengan manusia yang bergelar kawan .Mereka hanya tahu menyakitkan hati orang .Mereka nak aku jaga hati mereka tapi takk pernah sekali pon mereka jaga hati aku . 
aku tak mintak dihormati ,cukuplah sekadar dihargai 
itu pun susah sangat ke ??
Betapa susahnya nak cari kawan yang betul betul boleh terima kekurangan aku .
aku sendiri dah give up .
Banyak kali dah aku lalui semua ni . Sorang pon tak pernah melekat dengan aku . 
susah .susah .
macam macam .
tapi , kalau diikutkan , lebih baik takde kawan sbb kita tak yah susahsusah fikir pasal dia .
macam macam jenis kawan aku jumpa . 
ada yang mulot mcm longkang , ada yang bajet cool . 
mcm mcm lagi lahh .
manusia la katakan .
apa apa pon , aku harap lepas aku dapat kawan yang sebaik-baik manusia ya . 

CHOW

No comments: