First of All

First of All

Jul 31, 2011

Apa Masalah Anda Wahai Senior ku ?

Assalammualaikum w.b.t 

Aku nak bercerita la sikit berkenanan dengan seorang senior lelaki di maktab aku yangg agakk popular . Aku dah lama add dia dalam facebook , tapi sampai sekarang dia tak approv lagii . Nak cakap dia takk online , orangg lain boleh je dia approv. Nak cakap dia takk kenal aku , ramai lagi kawan batch aku yang dia approv . Tak paham lahh aku macam nii . Apa masalah dia sebenarnya ? Nak kata dia rasa aku suka dia , itu masalah aku bukan masalah dia . Ramai lagii perempuan yangg minat dia , tapi dia approv je . Apalah yangg susah sangat kauu nakk tekan button accept kat request akuu ?Hampehh betull lahhh :( Yes , tidak dinafikan , aku suka tengok muka dia . Cukup sekadar itu . Tak lebih  . Janganlah over sangat . Dah tahu kauu tu famous , could you please be a little bit more friendly than before ? Tak kisah lahh kau tu low profile ke takk . Yang pasti , sekarangg kauu sudah FAMOUS . Kena lahh paham okay ,bro ?

Conclusion : BE FRIENDLY :)
 THANK YOU :D

No comments: