First of All

First of All

Jul 1, 2011

selamat pagi Malaysia :)

Assalammualaikum w.b.t :D

Pertama sekali ,aku nakk cakap pasal

ASRAMA ::::::> Detik dan rasa yangg sama akan berulangg . Malas pluss excited nakk balikk ?


Nak tahu takk ? Ada la kawann aku sorangg nii , dia pikir , perangaii dia yang suka sangat menyakitkan hati orangg lain boleh buat orangg rasa yangg dia tu hebat .Oh hello ? Annoyingg tahu takk ? Boleh jalan da .

Second , budakk perempuan yangg seterusnya . Dia nii suka sungguh bercerita , tapii sungguh malas nakk dengar cerita orang lain . PLEASE LA WEHH . Balance kann lahh .Kalau bersembangg dengan dia , memang kena tahan ja rasa di hati . Kalau kita tengah cerita tentangg sesuatu ,mesti dia akan cerita pasal dia pulak . NOT FAIR kann ?


Lupakan yangg itu .

Next topikk , perihal abangg Capital M ?

Dia dah approve aku . Nasib lahh dia takk remove aku macam dia buat kat kawann aku nii .Kejam sungguh .Sudah approve tapi remove balikk ?? ish ish ish .

itu saja post aku untuk pagi nii :)

No comments: