First of All

First of All

Nov 27, 2011

Kalah ?

اسسالامموالايكوم :) 

Harimau Malaya kalah , starting dah okay tapi last last jadi looser :( it's okay lah .You all still our HERO :)

okay , itu bukan cerita asal aku nak cakap kat sini , tapi kan aku nak cakap pasal budak indon yang benci Malaysia . Aku bukan apa , jiran aku ni datang dari Indonesia . Work as lecturer kat sini .Mereka bagus bagus . Orang educated kan . Memang lah .Tapi rakyat Indon yang belajar sejarah tak habis tu yang banyak mulot plak . Sekali kali , aku try lah check group We hate Malaysia .Macam macam mereka tulis . Yang pelik tu , mereka cakap pasal sejarah ,Malaysia curi pulau nii lah pulau tu lah . Apa pasal ? Itu lah ,waktu cikgu sejarah ajar kat depan fokus sikit jangan main buat je statement pasal Malaysia . Kalau dah betul betul pandai , datang ah Malaysia , kita face to face  . Oh , terlupa plak , mereka kan tak ada duit nak datang Malaysia guna pesawat . Tu yang sanggup guna sampan kecil and masuk secara haram tu . Cakap belakang tak main ah . Then waktu football player Malaysia nak balik dari stadium , yang pergi kepung tu pehal ? Dah takde kerja sangat eh ? Apa punya thurrr !  Dah kalah tu kalah lah ! Serve your right =.=

stop acting like human without brain !

No comments: