First of All

First of All

Dec 28, 2011

Keadaan Hati .

Assalammualaikum w.b.t .

Malam niii aku sangat mengantuk sebab sekarang dah nak dekat pukul 1 pagi . Hmm , tinggal beberapa hari je lagi yang tinggal untuk akuu enjoy kat rumah . Lepas nii , aku akan pikul dua buah bahu yang sarat dengan amanah dan tanggungjawab aku sebagai seorang PMR candidate :) Ya Allah , kuatkanlah aku sesungguhnya aku ini insan yang sangat LEMAH .

Yes aku tahu , ini mungkin takdir hidup aku . Mencintai tapi tidak dicintai . Orang lain yang aku suka , orang lain pulok yang balas . HAHA .Seribu duka dalam satu senyuman . Mungkin Allah nak lindung aku daripada melakukan maksiat . Aku terima saja . Tapii , tempoh 3 tahun sangat menyakitkan . Aku tekad untuk lupakan saja kisah yang berlalu . Seorang demi seorang hadir dalam hidup aku tanpa aku sedar . Sejuta rasa bahagia diakhiri dengan kesan luka yang tiada penyembuhnya .

Keluarga aku pulak . Macam-macam kes . Lagi-2 hal kewangan . Taknak lah cerita kat sini . Complicated sangat . Aku sangat excited kalau abah aku call abang akuu then aku dengar suara abang aku buat pertama kalinya , sangat lembut . Sumpah , aku sayang gilaa kat dia . Tapii , kalau dia ada kat rumah , kami selalu bergaduh :) Itulah adik-beradik . haha . Kakak aku pulak , kena paksa buat homework bahasa arab akuu . Padan muka . Kena lah bagi kerja sikit buat lepasan SPM .Mesti bosan kan duduk kat rumah .

Homeroom baru . Aku sangat takut sebab aku taknak satuu homeroom dengan pencurii . Mesti kena duduk satu dorm dengan dia . Taknaklah ! OH hello , masuk sekolah bukan untuk mencurii okayy tapii nak belajar lah . Nawaituu tu penting . Mintak-mintak lah dapat katil yang bawah kipas dan bukan di hadapan pintu . No privacy !






No comments: