First of All

First of All

Apr 18, 2012

Unpredictable :D



Assalammualaikum .

Aku nak cerita sikit pasal someone yang dah buat hidup aku jadi huru hara . Budak nie selalu sangat call aku cakap benda yang merepek . Aku suroh dia cerita pasal FIRST LOVE dia , alih-alih dia cerita pasal starting aku rapat dengan dia ..Aku sendiri tak paham .

Ada sekali tu , dia call aku pukul 1 pagi . Aku pun taktau macam mana aku boleh jawab call dia sedangkan time tu aku tengah tidur . Mula-mula aku ingatkan aku mimpi pasal dia , tapi bila aku check received call , alamak .... real lah weeeiii ! Malu kut kalau aku cakap yang bukan-bukan time tuuu .

Semalam dia call aku pukul 2 pagiii . Time tuu kakak aku ada sekali . Again , dia cakap pasal benda yang sangat ridiculous ! Tapi , perbualan itu terhenti begitu saja sebab phone aku habis battery . Yes , Allah selamatkan aku daripada terus melakukan dosa ! Alhamdullillah :)

Bila aku on phone jee , ada banyak la jugak missed calls . Tapi , abaikan saja . Agak-agak lah kan , dia betul-betul serius kee main-main jee eh ? Haishh , hati orang tak sesiapa tahu kan ?


No comments: