First of All

First of All

Nov 12, 2012

| Bored Life |


This is my sister. I miss her. But no worry sebab next year mama cakap dia akan balik! Yeay :D Mama dengan abah pun rinduu diaaa. Sedih bila dia tak ada kat rumah. Aku tak tahu nak buat apa. Kalau dia ada boleh lah bersembang pasal itu, ini. Best ! Share out my problems and she will do the same thing! Everything we shared together. Dia belajar kat Mansoura. Dalam gambar tuuuu, SUNGAI NIL :) Sejarah Islam yang menghanyutkan Nabi Musa kan? Aku pun tak berapa tahu sangat.

Hmmmmmm, maaflah kalau dah bosan dengan post akuu yang kebanyakannya tulis pasal orang yang sama. Blog aku kan? Suka hati akuu lah. Tak mahu baca boleh chow sekarang. Terima kasih. Aku cerita pasal yang hari tuuuuuuu. Hihihihi. Kali niiii aku nak tunjuk betapa beraninyaaa aku. Aku tegur dia uuuuuuuuu.
Bhahaha. See the time. Masa tuu aku tak tahu lah kenapa aku tak tidur lagi. Mungkin sebab tengok dia kejap kejap on guna phone. Kejap kejap tanda hijau keluar. Hmmmmmmm, Aku ekceli nak letak smiley yang bye2 tuu tapi dia tak tahu. Biarlah.Okay itu saja untuk kali ini. Bye!

No comments: