First of All

First of All
Showing posts with label khk :). Show all posts
Showing posts with label khk :). Show all posts

Jul 13, 2012

| Cinta dalam hati |

Assalammualaikum w.b.t .

Sudaah lama rasanyaa aku tak update blog yang tersayang nie . Alhamdulllilah , hidup aku penuh dengan warna-warni .Macam -macam lagi benda yang aku kena tempuh lepas nie. Pra trial MARA , Trial MARA yang kedengaran seperti mahu mati susah nyaaaa :|  Hanya Allah saja yang tahu betapa kecutnyaaa aku saat ini . Mungkin orang boleh buat andaian apa saja tentang exam , alah kalau belajar betul-betul mesti boleh punyaaa .Aku pun fikir benda yang sama . Tetapiiii ,,, hmmmm , tah laaa .

Sekarang aku sedar , kita sepatutnyaa mencintai Allah sebelum mencintai hambaNya yang lain . Tapi , mulut saja yang boleh berkata demikian . Hati tak mampu untuk menepis rasa itu . Sumpah aku suka dia .Tapi kena pendam sebab dia dah ada awek . Muahaha :D Aku sayang dia . Mungkin selamanya. 4tahun beb aku tunggu dia tapi habuk pun taraaaakkk :D


Dec 22, 2011

PMR's candidates , CONGRATULATIONS (!)

Assalammualaikum w.b.t . :)))

Aku nak ucapkan tahniah kepada semua pelajar Form 3 yang baru je dapat result hari nii :) Aku pun tumpang gembira . Sangat menakjubkan . Ramai yang dapat straight A's . Alhamdullillah . Tahun depan , turn aku pulak nak menghadap PMR . Macam mana lah agaknya ? Susah atau senang ? Entah lah . Doakan aku .

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



Dec 3, 2011

Menghitung harii .


menghitung hari detik demi detik
menunggu itu kan menjemukan
tapi ku sabar menanti jawabmu
jawab cintamue
jangan kau beri harapan padaku
seperti ingin tapi tak ingin
yg aku minta tulus hatimu
bukan pura-pura
 jangan pergi dari cintaku
biar saja tetap denganku
biar semua tahu adanya
dirimu memang punyaku
jangan kau beri harapan padaku
seperti ingin tapi tak ingin
yg aku minta tulus hatimu
bukan pura-pura
belum pernah aku jatuh cinta
sekeras ini seperti padamu

kalau nak dikaji , lagu ni aku tujukan khas lah untuk seseorang . Mungkin aku akan lupakan dia bila nanti aku sibuk dengan hal-hal yang lain . Tapi , akan ada satu detik yang aku akan bazirkan air mata kerana dia . Aku sendiri tak tahu apa yang mendorong aku untuk tulis post pasal ni . Im sorry :( Ican't get you off my mind .

Mungkin ini memang takdir aku . Mencintai tapi tidak dicintaii . Waah , Awie dalam sembilu , jiwang siot aku (!) .Haha . Dari aku kecik sampai bila bila kut . Tak pa lah .Aku pegang ayat ni , biarlah ia datang sendiri , tak perlulah dicari :)



Dec 1, 2011

Awak ?

Aku sebenarnya nak cerita pasal someone nii . Macam mana gila nya aku obses dengan dia waktu aku darjah 5.
First time aku nampak dia waktu sukan . Aku masuk acara lompat jauh , then waktu acara tu dijalankan , dia tgok kat area tu .Tetiba saja aku rasa nak pandang bebudak yang tgh tgok game time tuu .Aku pun pandang lah kiri , ternampak satu muka yang menarik hati Waah , macam ayat nii

The moment that we met , i didn't know yet that i was looking at the face that i will never forget .


Itu lah cerita first time aku nampak dia . Start dari tu kalau kengkawan aku nampak dia , mereka akan cakap tu haa kau punya cute boy .HAHA .Aku suka tengok dia waktu pagi sebab , kan setiap pagi kena beratur kat luar kelas , kelas aku dgn kelas dia berdepan jeh ,so boleh lah tgk dia .Dia akan beratur antara yang paling depan lah , bukan depan sekali . Aku akan dapatkan update pasal dia dari sorang kakak nii yang telah volunteer jadii spy aku .HEHE .Banyak jasa kakak nii kat aku .Thanks a lot kak :) Waktu nii , aku jadi pengawas kat satu bilik nii , bilik apa tah . Tak ingat , berkaitan dengan English programme lah . Pagi pagi lagi aku kena pergi kemas bilik tu . So , ada satu pagi tu , aku terserempak dengan dia .Aku ingat lagi kut . Hari tu mungkin hari Rabu sebab waktu tu aku pakai baju Pandu Puteri . Hoho . 
Yang paling aku terkejut ,waktu dia ambik exem UPSR , position dia kat satu kelas nii hujung sekali dekat dengan pintu belakang . Waktu aku tauu pasal position dia , aku buat dek je lah . Aku pikir , mustahil lah tahun depan aku boleh duduk kat tempat yang sama dengan dia .Tapi , nothing impossible . Setahun kemudian, aku plak yang duduk kat position dia waktu aku nak ambik UPSR .Waah , aku rasa suka sangat . Tapi kan , waktu dia punya result UPSR , start dari dia nak jalan naik ke pentas , aku usha dia sampaii lah dia nak pegi ambik gambar dgn keng kawan dia yang lain .

Aku rasa dia sangat hot , waktu angin tiup , dia punya coat dia terbang like WOAH ! haha . Aku naik atas , aku nangis sebab aku tauu aku nak kehilangan dia :) Betul apa yang aku rasa sebab sekarang dia duduk jauh dari aku .Dia pun dah ada yang punya . Nasib , nasib :) 

Jun 3, 2011

Saya Masih Suka Dia :)

Topikk nii mengimbau kembali waktu aku sekolah kat seri indra . Darjah 5 ? HEHE ..

Waktu tuu ,aku adaa la minat budak Darjah 6 niii  .KHK nama singkatannya =.= .
Hensemm jugakk la . Kalau takk hensem , takkan laa aku boleh sukaa katt diaa . Macam macam aku buatt . Berangan pasal dia hari harii sehingga harii nii ?? HAHA .Lawakk kann ??? Tapii , itulahh kenyataannya :)
Aku rasa dia dahh tahu pasal bendaa nii .

Tahunn lepass , ada la sorang minahh nii . Ex gf dia kutt . Marah katt aku pasal dia . Tak masukk akal langsung .KHK tu takkk pernah layan akuu . Aku takk pernah cakap dengan dia punn . Bak kata oranggg , aku nii syokk sendiri saja . Ya lahh , siapalahh aku di mata dia ..... Aku tetap suka dia :) Suka saja , takk lebihh ...

Nak tahu kenapa aku suka diaa sampaii sekarangg ?? hmm, aku pun takk pasti la . Mungkin sebab aku malas nak carii yang lainn kutt .atau jadikan KHK sebagaii sumber inspirasii kutt .

Apa apa pun , aku doakan KHK bahagia selalu :))