First of All

First of All

Jan 6, 2011

TERASA RINDU

Aku rindu masa aku belajar kat sekolah rendah dulu.Rindu gila gila .Walaupun waktu zaman kebodohan aku tapi zaman kebodohan itu lah zaman yang paling manis yang pernah aku rasa .Aku pernah suka sama seorang senior ni . KHK nama diberi .hehe .Agak hensem .tp dia kini sudah berpunya .Abaikan .Then ,bila masuk sekolah menengah ,aku dah start ada best friends .GENG yang terbaik lahh .Azri & raqib dulu memang suka menyakat iba (bestfriendaku) .Serius ,aku rindu gila budak budak ni .Walaupun dulu ,aku benci time ni ,tapi sekarang aku rindu cara mereka menyakat iba . HAHA ,aku rindu waktu kami semua bersama .Semuanya kini hanya tinggal kenangan .Kenangan terindah yang pernah aku alami selama 13 tahun aku hidup di atas muka bumi ciptaan Allah S.W.T . ini .Aku sangat berharap agar mereka takk pernah lupa detik-detik indah aku  bersama mereka .Aku rindu waktu aku berborak-borak dengan ku ammar +ku ezriq +geng-geng aku +budak-budak kelas 1waja 2010 .IMISSYOUGUYSSOMUCH .
Goodluck dalam PMR 2012 .
GUYS ,i wanna be your SUNSHINE .

No comments: