First of All

First of All

Nov 25, 2011

Aku bukan Murahan (!)

Assalammualaikum dan selamat petangg :)

Okayy , semua orangg tauu sekarang gejala kapel semakin berleluasa .Maaflah kepada sesiapa yang terasa . Bukan sebab jeles , dengki atau iri hati tapii sebagai peringatan untuk kawan kawan aku yang sudah hanyut . Ceyy , sedap je aku cakap macam lah aku baik sangat kann ?Tapi , ambik lah masa beberapa saat untok pikir sebaik baiknya ,  apo faedahnya kalau kapel ponn ? Kompem ke naik pelamin ? Kalau lah ada yang jawab , "Alah , nak memain je ." Takpayah .Banyak benda lagii yang kita kena pikir . Enough la weh . Aku dah penah rasa . Memain jeh ? Sory la der , aku bukan boneka , yang boleh dibuat mainan saja . Topik kat atas tu main theme post aku nii sebab , wajib keh kalau kapel kena pegang pegang ? Tak perlu kan ? Tapii , gambar kat Facebook bukan main .Peluk peluk mengalahkan pengantin baru . Kengkawan aku pun sama jeh . Waktu prep petang , ada saja berdating .Belajarlah konon . Padahal buat maksiat . Astagfirrullahhallad'zim .Hari hari bergayut . Memang lah mak kau tak cakap pape waktu kau selalu mintak topup , tapii tak kesian keh kat mak kau . Penat lelah dia pergi topup kan kat kau , kau sesenang je bazirkan kedit tu call mamat/awek kau .Haiyaa , apa jenis anak lah kau nii :( Pasal berpegangan tu ,memula pegang tangan next 
" jom try next section plak .yank . I sentuh you punye paha boleh tak ? Bosan lah tangan you . "
Waah ,sedapnya lelakii tu cakap then pompuan tu apa lagii .
" pegang lah , i tak kesah . iloveyousayang :) "
Ambooii , waktu syaitan laknatullah tgh lompat lompat kegirangan . Tolong lah .

Allah s.w.t telah anugerahkan banyak keistimewaan buat wanita yang perlu dijaga oleh kaum Adam bukan permainkan .


Biarlah cinta itu datang sendiri , tak usah lah dicari . 

No comments: