First of All

First of All

Nov 26, 2011

Salam Maal Hijrah 1433M :D

Alhamdullillah :)


Selamat tahun baru buat semua umat Islam . Tadi aku tengok ramai gila yang pergi masjid . Alhamdullillah . Azam baru aku macam biasa lah , taknak tinggal solat , banyakkan ibadat dan amalkan amar maarof nahhiii munkar . Doakan aku selalu yeh :) 


okay , aku nak tulis apa yang ada kat inbox aku waktu tengok football match Harimau Malaya vs Garuda =.=



  • Ainaa Nazurah ! DOakan malaysia mng ! Amiinn ,
  • Anjing gler diegO , . Gunawan uh pOn samer jeah . . Kuarge aku m'jerit2 bile malaysia gOl tadi ! (dah nak start )
  • Amin ! Harap sangat2 ! Insyaallah , .Dgn dOa kite , Malaysia mestiyh mng !Kiter ganyang sama indOn ! >:D
  • A'ah en ? Muke anjing . . Muke apek relex jeah ? Ha haa Tangkap bOla tadi ? Sematt giler !
  • Asal ? KaO taa tgk da aa ?
  • Yeah2 . . Tengs :)
  • Maner aku tao . . Dah due Org bru masOk . .Bpk aku marah gile . .Malaysia pOn samer . . Maen tunggu2 bOla . . 
  • Herk ? Apea yg m'buat kaO pk aku pgg mknn ? Nmpak eah ?
  • Ha haa . . Ye kea ? Alamak ,(mandi camne? ) He he ..Aku tgh mkn sate skunk neh . . 
  • Banyak aa kau . . Weyh ..Malaysia daa penatt ... Perlukan rehat ..Tapiyh due Org yg bru masOk uh hensem gilaa:DT'liur kudd ! !
  • Okeyh . . Nak start ! :DYeah dunia ! Malaysia pasti mng ! :)
  • Ha haa . . Dye maen tipOo . . And then dye ckp p'main malaysia yg buat dye saket dye punye tut tut !:) nite2 my twin 
  • Aisey man . . Nite2 :)
Then , masuk jeh bola yang penalti , aku teros call syud :) 

  • Bru tadi aku nk call kauu ! Bapak ?Kuasa Allah ! Dah dpt tangkap , BOla uh b'gerak agy ! Fuhh !T'baek~
Dah penat menaip , thats all for tonight guys .Thanks a lot for readingg . GoodNight . Selamat Berhijrah .

No comments: