First of All

First of All

Nov 18, 2011

Apa apa saja lah !

okay , aku start post aku dengan lafaz bismillahhirohmannirrohim .

Aku nak bercerita pasal sorang budak laki yang agak OKAY la  , tapii  aku taktauu kenapa dia taknak approve aku dalam FACEBOOK , sedangkan kawankawan aku senang je dia approve . Apa masalah dia ? Baru baru nii dia ada tulis kat INFO profile dia p/s:kpd sesiapa yg nk friend ngn aku.,aq xnk ada gmbr hampa yg x ttup aurat,.especially girl..tak tutup aurat dh dosa dah,aq tgk pn dpt dosa gak..so konklusinya jga lah kehormatan anda..klau rsa btol2 knl aq bwu add,k..klau x knl 2 xpyh la..i'm sorry.." 


Aku rasa ada something dengan ayat dia 


"klau rsa btol2 knal aq bwu add,k..... klau x knl 2 xpyh la ...." konon ... cakap lahh macam nii , 


"klau rsa btol2 hot/ cntik bwu add, k.....klau x hot/cantik 2 xpyh la ...." kan senangg , takyah nak berbelit kata .


Aku malas lah nak teruskan hajat di hati .


Semakin kukejar , semakin kau jauh .





No comments: