First of All

First of All

Nov 18, 2011

Fuhh :)

BERITA TERPENTING !


Ada budak bala nak pindah lah . HuHu . Harap harap lah lepas ni tak ada klon dia yang terlahir kat sekolah aku.
Apa apa pun ,aku takkan pernah lupa bala-bala yang pernah dia buat kat aku .Mungkin dia terkejut kalau aku senarai semua benda yang dia buat salah dengan aku sepanjang 2011  . 

  1. Waktu latihan menari , dia ambik beg aku then lari sambil check beg aku ! Dalam tu ada barang personal aku lah , james bone !
  2. Waktu balik sekolah , last klas dengan cikgu Azlianna dia pecahkan belon yang ada air kat baju aku . Basah sebelah je ! Malu kut ! Semua orang gelak  . (takkan pernah aku lupa hari paling malu nii )
Banyak lagi , tapi disebabkan aku tak solat Asar lagi , malas lahh nak continue . 
ucapan aku kat dia  , Happy in your new life :)

No comments: