First of All

First of All

Nov 29, 2011

Kawan Sejati .

Perihal kawan ? Aku dah penat kut kalau bab -bab nak gaduh pasal benda kecik dalam dunia sahabat nii . Kalau kat sekolah aku sekarang , boleh dikatakan no more besttie lah . Kawan macam macam tu jeh . Aku sendiri tak berapa nak suka dengan perangai bebudak kat sana . Biasa lah im the only one budak negeri PERLIS kan . Lagi pun , kalau rapat sangat macam belangkas , sure lah mesti akan ada perang besar punya !
So , untuk elakkan benda tu jadi kat aku , aku stop lah operasi mencari kawan baik aku kat sana . Jadi , aku bebas nak buat apa saja tanpa someone kat sebelah .Sometimes la , aku rasa lonely , tapi dah lamalama , terbiasa dengan situation yang mcam tu . Susah jugakk kalau ada kawan baik/geng kalau kita duduk kat asrama sebab aku nii jenis yang cepat rasa bosan dengan perkara yang ada kat surrounding aku .

Tak bosan keh kalau setiap hari kena mengadap orang yang sama , kena beborak dengan orang yang sama ?
Itu lah sebenarnya apa yang aku rasa sekarang nii .Lagi lagi nak kena jaga hati sorang-sorang yang entah pape tuu . huh ,sangatlah merimaskan ! Nak jugak aku cerita pasal sorang budak nii . Dia nii dulu rapat gila dengan aku bcause dia classmate aku dulu .Time ramadhan lah yang kami rapat sangat . Tapi , lepas aku sedar something tak kena pasal dia ,terus aku block dia kat FB and tak cakap/ tegur dia langsung . Nak tau kenapa aku buat tindakan mcm tu ? Sebab attitude dia yang sangat lah menggelikan & membuatkan aku menyampah gila dengan dia . Lebih kurang macam manja sikit lah .Im sorry lah , aku tak berapa suka kalau nak rapat dengan orang yang macam tu . Then dia nii kalau dia menangis aku lahh yang ada kat sebelah dia . TIme dia demam , aku yang suroh dia makan ubat .Tapii , kalau time aku menangis keh , ada masalah keh , tak pernah dia ambik peduli . Sorry to say lah , kawan . Aku tak perlukan orang yang macam kau . Susahkan hidup aku jeh .

Aku sayang gila kat kawan lama aku :)

No comments: