First of All

First of All

Dec 1, 2011

Awak ?

Aku sebenarnya nak cerita pasal someone nii . Macam mana gila nya aku obses dengan dia waktu aku darjah 5.
First time aku nampak dia waktu sukan . Aku masuk acara lompat jauh , then waktu acara tu dijalankan , dia tgok kat area tu .Tetiba saja aku rasa nak pandang bebudak yang tgh tgok game time tuu .Aku pun pandang lah kiri , ternampak satu muka yang menarik hati Waah , macam ayat nii

The moment that we met , i didn't know yet that i was looking at the face that i will never forget .


Itu lah cerita first time aku nampak dia . Start dari tu kalau kengkawan aku nampak dia , mereka akan cakap tu haa kau punya cute boy .HAHA .Aku suka tengok dia waktu pagi sebab , kan setiap pagi kena beratur kat luar kelas , kelas aku dgn kelas dia berdepan jeh ,so boleh lah tgk dia .Dia akan beratur antara yang paling depan lah , bukan depan sekali . Aku akan dapatkan update pasal dia dari sorang kakak nii yang telah volunteer jadii spy aku .HEHE .Banyak jasa kakak nii kat aku .Thanks a lot kak :) Waktu nii , aku jadi pengawas kat satu bilik nii , bilik apa tah . Tak ingat , berkaitan dengan English programme lah . Pagi pagi lagi aku kena pergi kemas bilik tu . So , ada satu pagi tu , aku terserempak dengan dia .Aku ingat lagi kut . Hari tu mungkin hari Rabu sebab waktu tu aku pakai baju Pandu Puteri . Hoho . 
Yang paling aku terkejut ,waktu dia ambik exem UPSR , position dia kat satu kelas nii hujung sekali dekat dengan pintu belakang . Waktu aku tauu pasal position dia , aku buat dek je lah . Aku pikir , mustahil lah tahun depan aku boleh duduk kat tempat yang sama dengan dia .Tapi , nothing impossible . Setahun kemudian, aku plak yang duduk kat position dia waktu aku nak ambik UPSR .Waah , aku rasa suka sangat . Tapi kan , waktu dia punya result UPSR , start dari dia nak jalan naik ke pentas , aku usha dia sampaii lah dia nak pegi ambik gambar dgn keng kawan dia yang lain .

Aku rasa dia sangat hot , waktu angin tiup , dia punya coat dia terbang like WOAH ! haha . Aku naik atas , aku nangis sebab aku tauu aku nak kehilangan dia :) Betul apa yang aku rasa sebab sekarang dia duduk jauh dari aku .Dia pun dah ada yang punya . Nasib , nasib :) 

No comments: