First of All

First of All

Dec 9, 2011

FESYEN /FASHION .


Haaaa , Good Morningg :) Assalammualaikum .  Aku nak cakap sikit pasal FASHION .Nak tauu tak siapa insan yang aku jadikan idola kalau bab fashion nii ? Nannti tenngoklah kat bawah tuu ada gambarnya .Yuna & Diana Amir . Aku suka cara mereka berpakaian . Pashmina ? Shawl ? Aku lebih prefer pashmina kut sebab senang nak control . Kalau shawl , lembut sangat . Susah nak bentuk kann . Menimbulkan kebengangan .Pasal kasut , aku teringin nak pakai SUPRA .Tapii , waktu aku dah bekerja nantiii . Sekarang pakai yang standard sudah lah . Kalau lelaki plak , aku lebih tetarik pada lelaki yang berpakaian  santaii . Seluar pendek + t-shirt + selipar . Gempak kann ?
ku suka gila . Dari shawl sampai kasut .  Lawa gilaaaa (!) Aku rasa kalau semua artis perempuan kita pakai macam nii , kurang sikit dosa para lelaki kat Malaysia ni kannn ? Manis saja . Jom kita try pakaiii :) Hehe . Sumpah lawa gila kann ? Ni lah first picture yang aku tengok sebelum aku kenal Yunalis niii :) Hati dah terpaut .


No comments: