First of All

First of All

Dec 10, 2011

Beberapa Perbualan .

Aku sebenarnya kurang selesa nak libatkan diri dalam beberapa jenis perbualan . Kadang-kadang best la jugak kan kalau ramai kawan lepak sekali . Tapii , aku tak selesa sangat kalau nak lepak dengan bebudak yang akan cakap pasal , vacation , harta benda mak bapak , boyfriend ? Huuuuh , sory lah kawan , aku chow dulu ye.Sengal kutt kalau semua benda pasal boyfriend dia , nak cerita kat kengkawan . Agak-agak lah . Pasal harta mak bapak plak , dia akan cakap , bapak aku ada tanah kat blablabla lah , benci gila kutt . Sialkan kalau dapat kawan macam tu .... Lagii satu bab nak kutuk orang , macamlah kita nii perfect sangat . Kak oii,berhentilah. Jangan nak tambah dosa yang dah berbaldi tuuuuuu ... Dah lah ajak orang join sekali . Apa lah . Sebelum cakap pasal orang , try pegi kat cermin then tanya , aku dah cuukup perfect ke ? Haaa , tunggu sampai cermin tu jawabbb , yaaa , anda sangat perfect . Pegilah kutuk orang lain . Baru lah anda dapat kelayakkan untuk kutuk orang tauuu . Ni pun peringatan untuk aku sendiri sebenarnya . Yelah , kita kan manusia biasa yang tak lari dari buat dosa kannn .... Kalau boleh , aku nak elakkan diri daripada lepak dengan bebudak yang akan mencetuskan aku untuk membuat dosa . Yeaaahh . Sekian .

 THANKS A LOT FOR READINGGGG 

No comments: