First of All

First of All

Dec 3, 2011

Menghitung harii .


menghitung hari detik demi detik
menunggu itu kan menjemukan
tapi ku sabar menanti jawabmu
jawab cintamue
jangan kau beri harapan padaku
seperti ingin tapi tak ingin
yg aku minta tulus hatimu
bukan pura-pura
 jangan pergi dari cintaku
biar saja tetap denganku
biar semua tahu adanya
dirimu memang punyaku
jangan kau beri harapan padaku
seperti ingin tapi tak ingin
yg aku minta tulus hatimu
bukan pura-pura
belum pernah aku jatuh cinta
sekeras ini seperti padamu

kalau nak dikaji , lagu ni aku tujukan khas lah untuk seseorang . Mungkin aku akan lupakan dia bila nanti aku sibuk dengan hal-hal yang lain . Tapi , akan ada satu detik yang aku akan bazirkan air mata kerana dia . Aku sendiri tak tahu apa yang mendorong aku untuk tulis post pasal ni . Im sorry :( Ican't get you off my mind .

Mungkin ini memang takdir aku . Mencintai tapi tidak dicintaii . Waah , Awie dalam sembilu , jiwang siot aku (!) .Haha . Dari aku kecik sampai bila bila kut . Tak pa lah .Aku pegang ayat ni , biarlah ia datang sendiri , tak perlulah dicari :)



No comments: