First of All

First of All

May 30, 2012

| Bukti Nyata Di Depan Mata |

Okay , sudah baca tajuk di atas ? Aku nak cerita sikit pasal satu buku yang aku baca karya Sheikh Ahmed Deedat . Siapa kenal ? Tajuk buku The Choice Dialog Islam dan Kristian . Buku ni membongkar seribu satu rahsia dan perbezaan Islam dan Kristian . Aku sangat teruja lagi lagi bila mama aku pun support aku untuk beli buku ni berharga RM29 . Cerita dia berdasarkan pengembaraan penulis ketika beliau remaja di sekitar Afrika Selatan kalau tak salah aku laa .

Kalau nak tahu dengan lebih detail , beli lah yeee . Dalam post kali nie , aku nak ucapkan syukur alhamdullillah berkenaan dengan kebenaran firman Allah bahawa ISLAM AKAN TETAP MENANG . Seperti yang kita ketahui , banyak masjid yang dibina di seluruh dunia . Kalau kita search kat google , kita boleh tahu laa :D
Bawah ni ada video pasal debat ISLAM VS KRISTIAN .

No comments: