First of All

First of All

May 28, 2012

Saya Rindu Dia :D


HELLO PEEPS (!) Hari nie aku nak cerita pasal ketiadaan kakak aku di rumah . Bosan .Sumpah bosan gilaaah . Semua barang kakak kat dalam bilik sangat menyedihkan buat aku . Semalam hari terakhir vacation aku .. YUHUUU :D  Aku menangis babe . Aku rindu dia . Before aku balik maktab hari tu , patut la dia macam caring gilaa pasal aku . Rupanya she won't be here when I need her . Sedih . Dah takda siapa dah nak dengar cerita aku . Nak teman aku pagi-pagi . Nak gaduh dengan aku :( She's not here . I really really miss her.

Okay , kita tinggalkan cerita sedih . Now aku nak cerita pasal my big bro ! Totally different . Okay , firstly aku nak bagitau , aku first time naik bas turun kat Shah Alam . Then aku sampai dalam pukul 12:30 a.m and amat mengejutkan bila ada dua hero yang datang pick up aku kat station bas (!) Sampai saja di hotel , abah sedang menanti . Masuk dalam bilik , mama belum tidur woih . Almaklumlah , anak paling comel dia balik !  haha . Yang sedihnyaa , keceriaan suara kakak aku tak dapat didengar lagi . Then aku cakap dalam hati "she's not here". 

Haha . Siapa tengok concert versus ? haha Best la hari tu , my big bro ajak pegi tengok concert versus live kat bukit jelutung . Best . Lepak dengan dia . Thanks for your kindness :D Lepas tengok concert , my big bro belanja makan quater pounder (McD) haha . ILOVEYOU :D Pegi jalan-jalan kat Putrajaya . Tengok kemeriahan event kat sana . Jalan jeeeemmmm . Yelaa 2juta belia dihimpunkan . haha 

Okat that's all . Wabillahhitaufiq wal hidayah . Assalammualaikum waramatullah .

No comments: