First of All

First of All

Jun 2, 2012

|Sampai macam tu sekali ? |

ASSALAMMUALAIKUM.

Aku nak cerita pasal someone . Aku pernah message dengan dia for a few weeks. Sepanjang perkenalan nie, aku rasa kekok sebab dia budak pandai . Lama-kelamaan , aku dengan dia semakin berani untuk guna perkataan ayang , sayang , and even i love you . Tapi , macam selalu , itu hanya sementara . Aku pun taktau kat mana salah aku . So , kepada dia , tolong nyatakan apa salah aku . And and , dia remove aku dalam facebook ? Yes , i don't care but why ?

Rasa pelik kan , baru je message beberapa kali terus terasa SUKA , SAYANG , CINTA? haha .Tapi , kenapa ending cerita nie sangat menyedihkan ?Please tell me why :D Im waiting for your answer. Tapi, apa apa pun , Im sorry and thanks for everything .

No comments: