First of All

First of All

Jun 16, 2012

|ALHAMDULLILLAH |


Assalammualaikum .
Hari ini 16 haribulan . Tinggal beberapa hari saja lagi untuk aku melangkah ke umur yang lebih mencabar. Angka limabelas kini bakal menjadi milik aku . Apakah yang bakal terjadi? Itu semua rahsia Allah. Aku reda saja. Masihkah ada aku di bumi ini? Wallahhualam . Itu jugaa rahsia Allah . Kita sebagai hamba hanya mampu menanti dan mengharapkan yang terbaik .

Betul la kata orang , tak semestinya apa yang kita harapkan , kita akan dapat . Allah sudah merancang . Dah hanya kata-kata ` Kun faya kun ` maka , jadilah . Aku harapkan seseorang tapi aku tahu , bukan dia jodoh aku . haha . Siapalah aku :( Takpalah , kita tinggalkan saja kisah gila .

Sekarang aku nak cerita pasal semalam . Time aku on the way balik dari Baling , aku ternampak satu excident jadi betul-betul depan mata aku . SubhanaAllah . Itu satu . Masa aku dengan family aku pun , nampak lagi satu kemalangan .Time maghrib kut . Masya Allah . Apa sebenarnya yang Allah nak tunjuk kat aku ? Nauzubillah minzalik . Mungkin ini saja yang mampu aku ceritakan untuk blog tersayang.

No comments: