First of All

First of All

Jul 13, 2012

| Cinta dalam hati |

Assalammualaikum w.b.t .

Sudaah lama rasanyaa aku tak update blog yang tersayang nie . Alhamdulllilah , hidup aku penuh dengan warna-warni .Macam -macam lagi benda yang aku kena tempuh lepas nie. Pra trial MARA , Trial MARA yang kedengaran seperti mahu mati susah nyaaaa :|  Hanya Allah saja yang tahu betapa kecutnyaaa aku saat ini . Mungkin orang boleh buat andaian apa saja tentang exam , alah kalau belajar betul-betul mesti boleh punyaaa .Aku pun fikir benda yang sama . Tetapiiii ,,, hmmmm , tah laaa .

Sekarang aku sedar , kita sepatutnyaa mencintai Allah sebelum mencintai hambaNya yang lain . Tapi , mulut saja yang boleh berkata demikian . Hati tak mampu untuk menepis rasa itu . Sumpah aku suka dia .Tapi kena pendam sebab dia dah ada awek . Muahaha :D Aku sayang dia . Mungkin selamanya. 4tahun beb aku tunggu dia tapi habuk pun taraaaakkk :D


No comments: