First of All

First of All

Jul 28, 2012

| Aku rindu FAMILY |

Assalammualaikum w.b.t

Alhamdullillah aku masih mampu bernafas dan menaip untuk tatap semua .Hahaha.Bajet ada orang yang yang nak tatap blog aku nie . Biarlah . Sekali sekala . Okaaay. Topiknyaaa , FAMILY.  Sumpah rindu gilaaa. Lagi-lagi abang aku .Tuuuuu gambar diaaa . Hensem kaann ? Hmmm, dah berapa bulan aku tak dengar suara dia :( Tak jumpa dia . Tunggu hari raya nanti laa . Kakak aku :( Abah dengan mama aku dah jumpa hari tuuu . Hmmmm , haraplah trip vacation nanti :D happining .

Call laa aku cik abangggg oiiii . Rindu tahap dewa nie . Haisshhhhhhhhhh. Byeeee <3
Tak sabar nak balikkkk . Jumpa semuaaa oranggggggggggggggg :D HAHA Doakan aku punyaa TRIAL MARA .Mampusss .

Selamat menjalankan aktiviti seharian dalam bulan Ramadhan ,

No comments: