First of All

First of All

Aug 16, 2012

| One of the best guy I've ever found |

Assalammualaikum w.b.t

Nampak tak gambar kat atas tu? Hmmm , nama dia Nabil Faza .Budak Port Dickson. Dia ni kalau time Geografi , memang aktif. Asyik-asyik PD.Takpe lah. Bangga la tuuu. Baguuusss. Ok. Macam mana aku boleh rapat dengan dia?? Mungkin sebab sifat dia yang caring kuuuttt. Lagipun kami dulu satu homeroom. Mungkin aku dah biasa dengan dia. Hampir semua benda aku kena cerita kat dia . Tapiiii awas ! Dia sudah berpunyaaaaa :D

Waktu memula dulu (orientasi 2010) , aku selalu cerita kat mak aku yang aku benci budak ni. Tapi last-last , ngam jugaaaak . Ramai jugaak la jeles .haha, Almaklumlah, Faza nii budak hot kat maktab. HOT?? Errrrrrrrrrrmm errrrrrrrmmmmmm. HAHA


Kepada yang tak puas hati dengan post ni , TERUSKAN.

Kepada tuan punya badan , thank you for everything :D

No comments: