First of All

First of All

Dec 6, 2012

Assalammualaikum :)



Hai :) Today aku nak update pasal semua yang dah terjadi tapi setakat mana yang aku mampu lah :P Semua orang tahu kan sekarang ni musim cuti sekolah tapi cuak punya pasal nak ambik SPM 2014, aku kuatkan semangat dan rajinkan diri pergi tuition intensive dekat area rumah aku. Memula rasa macam hmmm hampeh, tapi bila dah kenal banyak orang kat situ, rasa macam nak pergi lagi! HAHAHA kelas add maths dan physic dah habis. Sekarang chemistry pulaks!

Kat tempat tuition aku ni, senang nak pergi main bowling. Actually, aku memang suka sangat main bowling since form 1 lagiiiii. So, ada jah peluang nak pergi main bowling, aku pergi je lah. Main sorang sorang pun boleh. Hihihihihi tapi mama dengan abah tak suka aku pergi tempat macam tu. Tertanya-tanya jugak lah aku, kenapa tak bagi aku pergi tempat macam tu? Okay what? Aku selamat je pergi dan balik. Oh mungkin terlalu sayangkan aku kuttttt! XD hahahaha.

Meh aku nak listkan kawan-kawan aku kat tuition tuuuuuu

  • Asha
  • Fitrah
  • Mimi
  • Farah Hayut
  • Fatin Naziha 
  • Mukhriz
  • Faris
  • Ammar
  • Syauqi 
  • Qistina
  • Kak Barakat
  • Iza 
  • Nani 
Okay ini saja yang aku ingat :) :)

That's it. Harapan aku semoga kita semua akan sentiasa keep in touch sampai bila-bila! In shaa Allah.


No comments: