First of All

First of All

Dec 10, 2012

| Assalammualaikum |

Heluuuuuu. Selamat pagi. WOAH hari ini aku rasa tenang. Tak tahu kenapa. Alhamdullillah kita masih diberi peluang untuk bernafas di atas bumi hak milik Yang Maha Esa. Dan bersyukur juga kerana semalam berjalan dengan sangat lancar!

Lepas je tuition kimia habis, kami semua menuju ke satu bangunan yang berdekatan sebab kat situ ada surau so boleh la solat zuhur. Walau pun kecik je surau tu tapi alhamdullillah dapat menunaikan solat dengan penuh khusyuk *Cewaaaaaah. Lepas je ambik wudhuk and pakai telukung tetiba ada terdengar lagu Wonder girls- Like this Hatiku berkata [ OMG OMG OMG phone akuuuuu] Hmmmm mama call. Nak tahu aku kat mana lah tuuuuuuu. Takut sangat aku pergi merayau-rayau tak tentu pasal. Anak mama ni baik lah. Takkan pergi tempat-tempat yang bahaya. Hihihihi.

Lepas selesai semua urusan di surau, kami the girls dengan perut yang dah mula berkeroncong pergi ke kedai makan yang kat belakang 'The Store' tuuu. Makanan dia boleh tahan lah. Tapi harga dia macam naik je. Hari tu aku makan kat situ dan makanan yang sama aku makan harga dia dalam RM5 je. Semalam RM5.70. Apa2 saja lah asalkan halal. Hmmmmm time sampai kat kedai tu tetiba phone cikai aku ni berbunyi dan dan number tertera adalah hahaha orang tuuuuu. Tapi bila angkat, orang lain yang jawab. Hmmm takpalah at least ada sejarah number dia call akuuuuu. BHAHAHA overnyaa akuuuu :* Mukhriz cakap mereka udah tunggu di tempat boling dan aku tetap dengan pendirian bahawa aku LAPAR. So datang lah kedai and makan duluuuuuuu.

Lepas makan, we the girls naiklah tingkat atas sekali bangunan 'The Store' kononnya nak main game. Sampai kat sana, tetiba tempat games tu dah jadi tempat jual travelling bags. Hmmmmmmmm sedikit kecewa. BTW maluuu jugak lah. So meneruskan perjalanan ke tempat bowling. Sesampai sahaja di situ, the boys dah tunggu dan terus ke kaunter. Tulis nama and dapat kasut yang hmmmmmmmm. Starting event ni memang semua malu-malu. Tapi bila dah lama sikit baru macam awwww awwww seronoknyaaaaaaaa! Ada sedikit kekecewaan bilaaaaaaaaaa ada masalah kecil mula timbul dan aku rasa macam nak meraung jah kat situ.

Apa-apa pun thanks guys! Aku harap kita akan selalu keep in touch walaupun sekolah kita sangat sangat berbeza. Semoga bertemu lagi . Hihihihihi thanks for reading.

No comments: