First of All

First of All

Dec 13, 2012

| Bermulanya bulan Safar 1.2.34 |


Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk menjalani kehidupan seperti biasa.

Hari ni dah masuk 1 Safar tahun 1434H dan 11 Safar aku dilahirkan tahun 1418H ya memang ramai yang tak berapa nak tahu pasal bulan Islam ni sebab dari lahir kita pakai kalendar lain kan. So bila dah sedar tu, ambik lah tahu serba sedikit pasal bulan-bulan Islam.

Sekarang aku rasa gementar sebab hari ni dalam paper terpapar cerita pasal result PMR 2012 akan diumumkan pada 19/12/2012 OMG Ya Allah, tawakkal sajaaaaaaa. Sebelum tu, aku sedih sebab kelas tuition intensive aku dah nak habis :( Sedih gilaaaaa. Lepas ni dah tak boleh nak lepak dengan budak-budak tuition. OMG im gonna miss them!

To my dear crush, hopefully dia takkan lupa akuuuuuuuuuuuuuu :'( tapi aku tak risau sangat sebab sekolah dia semua lelaki so peratus dia nak tackle awek memang zero percent lah. Hihihihihi macam orang selalu cakap, kalau dah jodoh, takkan ke mana kan. So bersabar and and never stop praying that one day I'll be with you hahahaha. Tolong lah sedar. Hmmmmmm kenapalah aku perlu suka dia  :\

Abaikan. Now, we talk about the result! Ya Allah izinkalah aku dan kawan-kawanku untuk mendapat 8A dalam PMR :-) In shaa Allah. Kalau boleh time ambik result nanti aku nak on skype dengan kakak aku yang berada Eygpt. Aku seriously rindu diaaaaaaaaaaaaa. Time dia ambik result SPM aku yang macam cacing kepanasan nak tahu dia dapat berapa hehehehe Pray for me yaaaaaaa :* that's alll byeeeeeee 

No comments: