First of All

First of All

Dec 21, 2012

| ALHAMDULILLAH |

ALHAMDULILLAH, TERIMA KASIH YA ALLAH.


Itu lah slip yang amat berharga bagi aku. Alhamdulillah penat lelah cikgu-cikgu yang mengajar, doa-doa daripada mama abah, pakcik makcik, adik kakak abang dan kawan-kawan baru dan lama, akhirnyaaa tercipta lah satu memori dan sejarah terindah dalam hidup aku. TERIMA KASIH SEMUA.

Pertama sekali, bersyukur ke hadrat Illahi kerana dengan izinNya aku mampu untuk memiliki straight A dalam PMR :) Alhamdulillah. Kedua, terima kasih kepada guru-guru yang tak pernah jemu menyemai ilmu untuk kami first batch MRSM Baling. Ingat lagi, cikgu yang sarat mengandung datang buat kelas untuk kami semua. Ada yang bawak anak kecil datang jenguk kami time prep. Terima kasih cikgu. Science, maths , BI tak pernah dapat A. Ulang lagi sekali, TAK PERNAH dapat A dalam mana mana exam tapi rezeki kan. Alhamdulillah.

Ketiga, terima kasih kepada mama dan abah yang tak henti-henti berdoa untuk anak bongsu mereka yang comel nih :] HAHAHA mama dan abah baca yaasin time aku jawab exam dulu dengan harapan Allah mempermudahkan aku. Alhamdulillah. Dengan izin Allah. Yeahhh

Keempat, terima kasih kepada kawan-kawan yang banyak membantu seperti Muhammad Qadri Hanafi yang aku selalu tanya soalan SCIENCE dan Maths. Sue Balqis, nabil Faza huuuuuu ramaiiiiii. Terima kasih yawwww.
With Muhammad Qadri Hanafi :]

From left, Atin, Elmi dan aku :]

From left AtiqahKay, AinaaNazu, AliaFaisal,Chiz, Annura

No comments: