First of All

First of All

Dec 29, 2012

| Moral values of the whole holidays |

Alhamdulillah dengan izin Dia aku masih mampu menulis kat blog ni. 

Kali ni aku nak cerita pasal moral values yang aku dapat sepanjang bulan cuti sekolah ni. ye lah cuti sekolah pun dah nak melabuhkan tirai so banyak lah jugak moral values yang aku dapat and nak share kat blog ni :] 

Firstly, start je cuti sekolah ramai kawan kawan aku yang nak kerja. Aku cakap la kat mak aku, aku pun nak kerja jugak! Pastu mak aku cakap, tak payah la. Sekarang ni time untuk belajar bukan untuk cari duit lagi. So dia register aku kat satu tuition intensive ni. Subjek yang aku ambik ada 3 ---> Add Maths---> Physic ---> Chemistry .Memula rasa macam boring gilaaaa. Tapi bila budak-budak lelaki tu bertegur sapa kat FB pastu create group. Kami pun jadilah macam bestie. Best sangat weh.  

FRIENDSHIP NEVER ENDS 

Second, dalam masa tak sampai dua bulan ni aku dah dapat rasa betapa cuaknya bila nak ambik result exam. Huih itu baru PMR belum SPM lagi. Haiyaaaaaaa apa apa pun its drove my crazy at that time. Bersyukur sangat. Aku takda lah pandai mana pun. Alhamdulillah. Kawan-kawan aku ada jugak yang tak dapat straight As. Sebab tu beofre aku ambik slip exam, aku ketaq lutut. Ergh buat teruk boleh padahal takda apa apa pun LOL 

SYUKUR ALHAMDULILLAH  

Akhir sekali, hargailah tempat tempat menarik yang ada di kawasan anda. Hohohoho actually aku baru tahu yang kat sini ada Taman Ular dan Reptilia means ada beruk, buaya, dan ular yang bermacam macam jenis. Ada besar, ada yang kecik. Ergh tengok live ular makan tikus. Haih takut. 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


KALAU ADA SESIAPA TAHU ORANG YANG TANYA SOALAN NI KAT ACC ASK.FM AKU, TOLONG BAGITAHU. ERRRRRRRRR HAHAHAHA 

No comments: