First of All

First of All

Jan 25, 2013

IM 16 YEARS OLD :]

HELLO sekarang aku baru rasa teruja bila umur aku sudah pun menjangkau 16 tahun. So yeah hoping that I can get a ride on my own motorcycle! Heho. Not just that but aku berazam untuk dapat result yang 'wow' dalam setiap exam yang aku bakal hadapi. Doakan aku weh!

Kalau anda anda perasan, aku suka letak gambar yang animated ( macam yang kat atas tu ) actually aku sangat sangat suka sebab hmmm entah lah. Layan je lah. Orang orang yang kat atas tu semuanya kawan aku. Aku harap sangat lah aku tak dapat pergi ke mana mana pkp sebab kan budak-budak ni selalu ceriakan hari-hari aku kat baling tuuuuu. I love you guys :*

WALAUPUN, ada lah sekali sekala tu terasa hati dengan depa ni tapi telan je lah. Kawan kan? Tak ada yang sempurna so terima saja seadanya. Baru aku tahu yang sebenarnya, melalui persahabatan kita dapat kenal diri kita sendiri dengan lebih dekat. Contoh lah kan, kita nampak kawan kita buat something pastu hati kita ni cakap " tak suka lah cenggini ". Itu bermaksud kita tahu apa yang kita tak suka. Dalam masa yang sama kita dapat kenali diri sendir dengan lebih mendalam kan?

Oh yeahhhh next. Umur 16 tahun memang zaman yang mencabar. Lagi-lagi dalam hal cintan cintun ni. Jujur lah wei, aku masih single :3 tapi kengkawan aku ramai yang dah double. So who the hell cares? Muahahaha bagi aku, this is not the right time to fall in love. Masa itu akan sampai tapi bukan sekarang. Itu pendapat aku lah. Terserah lah kalau ada yang tak setuju dengan opinion aku :P Apa apa pun, cita-cita aku lebih penting.

Any words you wanna share with me? Leave your comment!




No comments: