First of All

First of All

Feb 12, 2013

< I M P I A N >

Today was a fairytale :')

Umpama sebuah cerita dongeng. Terasa seperti baru semalam kami semua berkumpul dan memulakan hari-hari terindah di maktab kami. Realitinya, esok kami semua pasti berpisah. Terlalu banyak memori indah yang kami lakar bersama. Walaupun kadang kala, episod hitam datang bertandang. Perpisahan terjadi dek kerana impian semua orang. Oh yeah.

Oppssss sorry perenggan di atas kelihatan agak emosional sedikit. Hikhok :> itu lah lumrah hidup kan? Bertemu dan di penghujungnya pasti ada perpisahan. Kita sebagai manusia patut reda. First of all, tahniah kepada semua kawan aku yang berjaya teruskan hidup di pkp :) Sebenarnya, aku teringin gila nak pergi sana. Erm tapi Allah sudah tetapkan rezeki aku masih ada di bumi Baling.

Thanks for everything guys!!!!!! Mereka banyak berjasa kepada aku *cewaaah* Okay aku nak cerita randomly eh. Aku teringat time jari aku terkena stapler dan tetiba darah meluncur keluar bagai burung keluar dari sangkar *aiceh* pastu sue balqis yang baik hati bawak aku pergi toilet. Dalam toilet, aku pengsan 2 kali beb. Peh kenangan pahit bhai. Pastu sue balqis ni pergi lah carik plaster untuk aku. Thanks a lot sue!

Haaa next, aku ni tak pandai mana pun. Lagi-lagi dalam subjek science. Nasib baiklah classmate aku ramai yang dapat 4flat dan tak kedekut ilmu! Aku selalu mintak tolong qadri, sue balqis, zahirah, nabil faza ergh ramai lah. Thank you tau semua :]

Walau di mana kita berada, jangan lupa asal usul kita tau. "Once first batch, forever first batch".

Kita bertemu dan berpisah kerana Allah :')

No comments: