First of All

First of All

Mar 27, 2013

Alhamdulillah! :)

Assalammualaikum w.b.t

Syukur alhamdulillah. Terima kasih Allah. Dengan izin-Nya aku masih lagi mampu duduk atas kerusi ni dengan selesa. Aku sebenarnya nak cerita pasal something. Baru-baru ni kan aku pergi vacation dengan mama dan abah aku ke Langkawi [ hok aloh dekat aje dengan perlis ] tapi kali ni lebih happening sebab kami bertiga habiskan duit yang ada. Hikhikhik mama beli macam macam ooohh nasib baiklah ada anak sekuat aku ni haa yang nak angkat bebarang tu semua.

Aku pun tumpang sekaki lah beli barang. Tak banyak pungggg :p Dan semalam paling seronok sebab abah belikan something yan baru untuk aku dan harganyaaaaaaaaa woahhhhhhhhh! rahsia :] Alhamdulillah terima kasih Allah dan terima baba! hihihi petang ni dah boleh ambik kat kedai.

Next story, abang-abang aku dah nak bertunang! Dua-dua bertemu jodoh dengan orang dari negeri yang sama. Ekceli banyak lagi persamaan antara menantu mama kedua-dua ni hmmmm tinggal aku dengan kakak aku je lah yang masih single :3 Apa-apa pun alhamdulillah. Bye semua itu saja untuk kali ini! 

No comments: