First of All

First of All

Jan 4, 2013

| Kembali ke Sekolah |

Hello semua. Ini mungkin kali terakhir aku update blog ni untuk bulan january sebab esok aku dah nak kena bertolak pergi Baling. Hmmm kembali kepada rutin harian aku yang dah hampir 2 bulan lebih aku tinggalkan. Basuh baju pakai tangan. Makan kat dewan makan. Pergi solat kat surau dengar ceramah. Peh banyaknyaaaaaaaa benda. Memang lah aku akan rindu pc aku yang kiut miut ni.Doakan semuanya berjalan lancar kay?

Dalam kepala hotak aku ni macam-macam benda kena fikir (eleh baru 16 tahun nak fikir apa beb) lol. Aku harap hidup aku lebih enjoy. In shaa Allah. Berdoa saja. Akan dirindui sahabat-sahabat yang berada di sini. OMG rindu nak tengok gelagat mereka yang bising gila tuuu *menangis* lol

Aku rindu budak yang selalu cakap *hikhikhikhik* sumpah rindu gila. Aku tunggu text dari dia yawww. Apa apa pun aku tak sabar nak check in dalam minggu orientasi. Harap harap lah gempak seperti biasa. Pasal aliran pulak aku dengan sebulat suara akan memilih aliran pure science a.k.a sains tulen. In shaa Allah aku akan update blog ni bila ada masa yang terluang. Take care and never forget to pray for my success yah! :* 

No comments: