First of All

First of All

Dec 13, 2011

Mama , Abah | ILoveYou :)

Alhamdulillah . Hari nii 14/12/2011 , tarikh keramat buat mama & abah sebab mereka genap 26 tahun berkongsi hidupp !  Satu jangka masa yang sangat lama .
Mereka dikurniakan 4 orang cahaya mata . 2tahun lepas berkahwin , lahirlah abang sulung aku . Mohd Aliff Amzar namanya . Dia nii selalu sangat bergaduh dengan aku . Almaklum lah , bukan senang nak bersua muka . Aku kann budak hostel . Dia pulak susah nak ada kat rumah :( Tapii , mana ada adik yang tak sayang abang kann . Birthday abang aku 5/5/1987 .
Abang aku yang second plak lahir dua tahun lepas abang aku yang sulung . 11/8/1989 . Nama dia Muhd Haziq Asyraf .Third , kakak aku lahir 5 tahun kemudian . 8/8/1994 .her name , Nur Anis Syifaa . And last but not least , aku lah ! 18/6/1997 .Sekarang ,tinggal aku sorang yang tengah bersekolah . Kakak aku baru lepas SPM .So aku boleh la beli barang banyak-banyak . No limit like before ! HAHA . Ya Allah , limpahkan kebahagiaan dalam keluarga ini :)

No comments: